Sidor

tisdag 14 april 2015

Gå till biblioteket!

Idag är jag hos min lilla mamma och hälsar på. Och eftersom mamma bor bara ett stenkast från Uddevalla stadsbibliotek skulle jag "bara" gå och se om där fanns något intressant.....

Hm.... min goa vän Bea som jobbar där brukar säga att "Du behöver inte låna alla böcker på biblioteket på en och samma gång" och idag var inget undantag. Även om jag begränsande mig till endast 4 böcker!
Klapp på axeln för det tycker jag :-)

Stod en stund med inte mindre än 8 böcker men la duktigt tillbaka 4 och 4 fick följa med hem. Även om jag främst ville låna Delirium av Lauren Oliver för jag har hört så mycket om den så var de andra helt enkelt oemotståndliga.

Men åh vad jag älskar biblioteket!
Även om man gärna vill ha sina favoritböcker i bokhyllan så gå till biblioteket folk! Det kostar ju inget och man kan ge böcker man normalt inte hade köpt en chans. Har blivit en flitig besökare på vårt stadsbibliotek sen jag flyttade hit och kommer att vara en flitig besökare framöver med.

Nu har jag en del att läsa och recensioner kommer! :) Den stora frågan är bara vilken jag ska börja med??

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar