Sidor

tisdag 2 september 2014

Det är mycket nu...

Ja det är väldigt mycket nu!
Tempot ligger högt hela tiden känner jag...

Egenutgivarna ska vara med på bokmässan (monter A03:50) och en kulturfestival ska anordnas i Uddevalla.
 (8 - 9 november, Folkets hus)
Böcker ska ges ut, registreras, skickas in och säljas. Mässor, julmarknader och alla andra sätt man kan visa sina böcker på. Marknadsföring har hamnat rätt långt ner på listan just nu måste jag tyvärr erkänna..... :-( Och vad som hamnat allra längst ner är skrivandet. :-((

Jag vill verkligen skriva, bara koppla bort allt och sitta ner en hel dag och bara förlora mig själv i texten, fantasin och orden. Men men..... vad är väl en bal på slottet?
Men så fort september är över och november har varit här och de första ljusstakarna sätts upp fönstren....då kanske jag får tid till att skriva. Och då mina kära vänner ser ni inte skymten av mig på en månad minst! :-D Då ska jag skriva!
Tills dess får jag skriva ner korta idéer och hoppas att min hjärna blir nöjd så. Känns som att hjärnan ska sprängas av allt som vill skrivas och som kräver att få bli skrivna. Tålamod... säger jag till dem men de lyssnar inte. :-P
Nehepp.... nu ska jag iväg på möte om en stund men först en dusch! 



4 kommentarer:

  1. Vet precis hur det är. Satt precis och längtade efter att skriva, men insåg att jag var tvungen att dyka djupare ner i min inkorg, sålla bort, besvara och arkivera. Vi ses på bokmässan! Du hittar mig i B09:20. Vet inte var Egenutgivarna håller hus i år, men jag hittar er!
    Kram Kim :-)

    SvaraRadera
  2. Håller med er bägge. Skrivandet är en last, en mani, ett behov, en lisa för själen, en ventil osv. Näst bäst är redigerandet. Och bloggen. Ja vi ses på Bokmässan!

    SvaraRadera
  3. Instämmer i de orden Astrid. Ska bli så roligt att träffa er båda på bokmässan!
    Kram Kim

    SvaraRadera