Sidor

onsdag 21 maj 2014

Läsa och skriva!



Gnällde för ett tag sedan att jag inte hade några böcker att läsa. :-P
Nu har jag fler! Hurra!
Lånat hem ca fem stycken från biblioteket och lånat två stycken av Astrid. 

Känner att jag är inne i en period där jag bara vill läsa och skriva, kanske för att jag spenderat den senaste tiden med redigering. Men nu är det klart! Från min sida iafl.
Andra delen i Själarnas Öden skickade jag till Astrid för ett par dagar sedan så nu får hon ta över. Sista redigering och korrekturläsning. Är innerligt tacksam för att jag träffade Astrid och att vi samarbetar så bra :-)
Är även otroligt glad för att Stella Veneris Design gör mina omslag!
Alla som känner mig vet att jag inte har något tålamod! Väntar spänt på att få se omslaget till andra delen..... håller på och dör av otålighet men det är bara och gilla läget.
Den som väntar på något gott.... ;-) 


Nehe nu ska jag läsa ett manus faktiskt, ett som jag inte haft tid och läsa men skulle ha läst för flera veckor sedan. :-P 
Ha en fin dag! 

Några av böckerna som ligger och väntar på att slukas.
Ojojoj så mycket man har och se framemot :-D









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar