Sidor

torsdag 27 mars 2014

Det närmar sig!


Imorgon är det dags för Örebro Bokmässa! Vi åker hemifrån äckligt tidigt och planerar att vara där vid åtta. 

Mässan slår upp dörrarna vid 9.00 och jag är sjukt nervös, det är min första mässa och av vad jag har hört så är det bara positivt att delta. Alla jag pratat med som varit med på någon form av mässa tycker att det är väldigt roligt och givande. :-)
Har ingen aning om hur många böcker jag ska ha med mig? Får slänga in några i bilen och se hur försäljningen går på fredagen. :-) 

Har en känsla av att jag kommer att glömma hälften av allt jag behöver hemma eller att jag glömt att göra någon inställning på min izettle så den inte funkar. Ha för lite växel med mig eller glömma växeln överhuvudtaget. :-P Hahaha, ja det känns som att det kan bli spännande det här! Men det är första gången och jag kommer säkert att lära mig av mina misstag.... Magen gör volter och hjärnan går på högvarv men det ska bli riktigt kul! 

Är ni där eller planerar att gå dit så står jag vid samma bord som Undrentide förlag! 
 Ses där! 


                                 Klicka på bilden så kommer ni till bokmässans hemsida. 












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar