Sidor

torsdag 5 december 2013

Nu är det nära!!

Hej alla! 

Nu är det inte långt kvar tills min bok har kommit och finns att köpa både på nätet och via mig! :) 

Måste säga att det känns väldigt overkligt, som tidigare när jag registrerade den på bokrondellen och det kändes som att det var någon annans bok jag la in. När ska det sjunka in att det faktiskt är min bok som kommer att vara publicerad och utgiven? 

Sen när allt är avklarat med detta så kommer genast nerverna över vad jag kommer få för recensioner....? Jag är ju väl medveten om att inte alla kommer att älska den men jag är nog mest rädd för att ingen kommer att göra det. Det är en speciell bok och kommer säkert få några som gillar den...hoppas jag. :-/ jaja, jag tycker ju om den och det är väl huvudsaken? eller? 

Varför är jag så nervös? eller snarare, varför är jag inte så närvarande som jag borde vara? Det känns som att jag står utanför och ser på allt som händer. Som om allt detta händer en vän till mig och jag hejar på vid sidlinjen. Är det rädsla kanske som gör att man distanserar sig när man inte vet utgången? 

Allt känns som att det är upp och ned just nu och jag har inte så mycket vettigt att säga, återkommer när nerver och känslor lagt sig! 

Stor kram till er! 



Måste ju ha med det snygga omslaget igen! <3 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar